We're only young and naive still We require certain skills The mood it changes like the wind Hard to control when it begins

Hej hopp universums sämsta blogg ever genom tiderna någonsin!
I full gång med att plugga,städa fixa och dona...host..där ljög jag.
Letar lägenhet, och vet ni en sak? Vi har hållt på i en vecka och hittar inget..bara 2or,3or,4or osv, och jag ska ju ha en etta såklart. Fortsättning på den historian kommer.
Annars då? Solen ger mig lite positivitet i dethär eländet,hade det varit regnigt och grått hade jag nog gått under jorden och gömt mig där förevigt typ. Och moppen är framme, jeansjackan likaså..gillar starkt.

Vill föressten ha en sånhär smart smyckesgalje! Såg den på mys blogg och tyckte den var himla fin.
Finns att klicka hem på denna sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0