Jag är född i en tid precis när dammet lagt sig ner En meningslös tid, exakt en tusendel försent Och visst bor det ett skrik någonstans i ditt lugna, tysta liv En vild fantasi som dränks i lådvinsnostalgi




när jag ser skal som dessa önskar jag djupt att jag hade en iphone

har varit en soffpotatis hela dagen, ända gången jag orkade röra på mig var näe jag tog mig från soffan upp till min säng då jag kände att min la familja kanske började tröttna på mitt eviga förhäxadtittande där nere. Så nu sitter jag alltså i min säng med täcket upp till öronen och ser på mina bästa vänner bekämpa demoner och trollkarlar på tv. Men sedan ska jag baka lussekatter och pepparkakor, och plugga, och sedan, kl 22 blir det de som jag längtat efter hela veckan, the walking dead <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0