bang bang

Hallå där!  Är på hemmaplan igen efter en härlig vecka på kreta och FY17 vad varmt. Jag skojar inte när jag säger att jag knappt kunde sola mer än 5 min innan jag fick springa över den stekheta sanden och slänga mig i havet. Och det resultera väll kanske i att jag inte blev så brun som jag tänkt mig, eller så var det för att jag smorsla in mig för mycket, men jag brände mig inte iallafall. Bilder togs det några få, som jag lägger upp sen någon gång. Nu ska jag äta, ringa jobbet (jag börjar jobba imorgon, mitt sommarlov är slut, fml.) och sen ska jag vara med emma, inte träffat henne på 1 månad, har typ dött av saknad, drömt om henne på nätterna, cute huh?
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0