hey mate

Dagen på jobbet idag kändes så sjukt lång. Alla pensionärer verkade tröttare än vanligt och låg mest och sov, det fanns ingen disk att diska, inget kaffe att koka, ingen tvätt att tvätta och ingen att spela spel med så jag fick gå hem en halvtimme tidigare. Det var rätt skönt, och jag slocknade i soffan direkt (förstår inte varför eftersom det var den lugnaste dagen hittills?)  Ikväll är det fest, börjar dessvärre kvart övert 7 imorgon så jag blir väll lugn, som vanligt såklart!

Har inte bestämt mig om någon mobil ännu heller, det är svårt. Riktigt svårt. Det är ju ändå någon man spenderar intensiv och mycket tid med under en längre tid....aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0