Throw your soul through every open door Count your blessings to find what you look for Turn my sorrow into treasured gold You pay me back in kind and reap just what you sow

Känner mig så otroligt rastlös eftersom jag typ setat/legat still sen igår. Men ändå orkar jag inte göra något alls. Det är fan jobbigt att byta kanal på tvn till och med. Imorgon kommer familjen hem och senare på kvällen kommer mormor, då ska vi titta igenom flygkatalogen sen på natten, dvs. 02.30 åker vi till arlanda sen vidare till Grekland, Kreta , chania, PLATANIAS!!!!!!  det är alltså samma tripp som förra året, samma hotell och allt, förutom att det bara är jag och mormor denhär gången. Ska bli så sjukt skönt och ska njuta som fan eftersom jag börjar jobba direkt när jag kommer hem. Nu tänker jag lägga mig under täcket igen och kolla på något vettigt på tv.

och sånthär väder kommer vi ha hela veckan, hur skönt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0