11.03.03 i know you wanna stay in bed but it's light outside

Slösade nyss 30 minuter av mitt liv på att rita en digimon, och under skrev jag "brist på liv?"  i min finaste handstil. Vad ska det bli av mig egentligen? Vad är det här för lov? Jag vill ju ut och åka slalom, längdskidor,skridskor,pimpla, dricka varm oboy i en snöhög osv. Men här sitter jag och gör fula teckningar istället.
Men hur som haver, i förmiddags åkte jag och christoffer iväg och åt frukost hos hans farmor och farfar, det var rätt mysigt. Sedan gick jag hem till min farmor och farfar som bor 3 höghus ifrån och drack kaffe igen. Och läste aftonbladet såklart. Efter det drog jag ner på stan tillsammans med emma, taffsade på ett par snickarbrallor men dom fick aldrig följa med mig hem. Kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0