dag 01

Om mig

Mitt fullständiga namn är Eva Tove Aspgren. Tove har alltid varit mitt tilltalsnamn, men i mina ynge dar kallades jag oftast för Toffa vilket antagligen är det fulaste smeknamnet jag hört haha. Föddes gjorde jag i januari 94. Det gör alltså att jag har åldern inne för att gå på gymnasiet, och det gör jag också. Jag valde estet musik och ångrar mig inte i första taget, eller jo, ibland, fast oftast inte.
Men jag är iallfall för de mesta en rätt så glad chey i mina bästa år som ofta umgås med vänner, pussar på pojkvännen, sjunger eller tittar på förhäxäd. Utöver det så älskar jag att bränna pengar och äta thaimat. Min favoritparfym är Mexx black så det är oftast så jag luktar, plussa på hair mania och en liten kaffedoft så har ni mig.
Favorit aktivitet under sommartid är häng på holmen med en bunt vänner, kubbspel, nått gott att dricka och solen stekandes. Under vintern åker vi ibland pulka, skidor eller skridskor, fast oftast är det på skoltid. Annars har vi feta tacokvällar eller slår klackarna i taket.
Har inte så mycket mer att skriva, det var rätt svårt märkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0