twenty-five years and my life and still trying to get up that great big hill of hope for at destenation


Fortfarande inte vant mig med kortishåret, undrar om jag någonsin kommer att göra det...
Har köpt en ny dukliknande virkad tröja, en kavaj för 40 ynka kronor och en jeansväst som jag rotade fram ur farmors garderob. Kan hända att det kommer upp en bild någon gång framöver. Och ska sluta med cambilder, så jääääääävla fult och tråkigt och insperationslöst osv, men jag har aldrig tagit tummen ur röven och laddat kameran (som jag förövrigt ska sälja, så...någon som är intresserad av en nikon D60? blink blink).
Nu ser jag fram emot att få somna i min älsklings famn, behövligt, drar mig ditåt såfort jag fått i mig lite krubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0