oh i can´t take it aaaaanyyyyyy more



Bilder tagna av Amanda som i sin tur var tagna av julia (måste börja ta med min kamera eheh)

Igår fyllde min fina vän amanda år, och idag firade vi henne på holmen. Vi kidnappa henne på moppen, körde ner henne på holmen där vi satt med ballonger, kyckling, tårta och hela fadiruttan! Var så himla mysigt!

Imorgon blir det lite festligheter här hemma för att fira nya lägenheten , jag mena, man flyttar ju inte utan att ha en redigt inflyttningsfest, eller hur? :D
Förövrigt fixade jag en lampa till trappuppgången (eller ska jag säga trappNERgången) så att det inte är kolsvart där när jag kommer hem om kvällarna, har haft en tendens att missa sista trappsteget. Men nu behöver jag inte oroa mig för det längre.
Nu ska jag ta mig en kopp thé, titta på tv sen dejta kudden.
xx

Kommentarer
Postat av: amanda

finaste överraskningen någonsin!!! :'D

2011-05-21 @ 16:03:55
URL: http://amandafarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0