tell no one about tonight


Köpte ett par byxer som jag är såhäääääääääääär vig i, så bekväma så att jag tror jag dör. Kommer bo i dom, även fast dom inte är så jävla snygga. Min fredagskväll består av grillat och packning inför flytten. Och imorgon åker vi till ikea för att köpa lite grejs. Bland annat en sängram!!!!! har inte haft det på år och dar känns det som!

Men det som känns tungt nu, är att jag har en stor plugghög vid min sida. Kostprov, svenska & idrott som skulle varit inne för en månad sen, matte och en psykologibok på 300 sidor med minimal text som vi även ska skriva om ...känns inte så schysst men ska väll klämma ur den sista energin jag har och fixa denhär sista månaden. vill inte ha några rester till 2:an sen.

Men nu ska jag återgå till packningen, opaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0