what´s cooking good looking?

Äntligen har jag skickat in en 2 månader sen uppsats! Bättre sent än aldrig liksom. Sen har jag och emsi kommit igång med samhällsarbetet, och jag har pluggat lite inför SH provet också. Duktigt tjej. Sen har jag ätit juleskum. Mindre duktig tjej. Imorgon har jag 3 timmars hål. Då ska jag intervjua farfar om hur det var att vara ung efter andra världskriget (ehm...jävlar vad gammal han är, märks inte någonstans så som han ligger i) sen ska dom bjuda mig på lunch har jag bestämt. Sen är det musik, sen EOS, sen slutar jag, sen ska jag plugga, sen...vet jag inte. Dricka massa kaffe kanske, det är gott.




Varför går inte old spice reklamer i sverige? Dör varje gång jag ser dem hihiihih

Kommentarer
Postat av: Kiki

Haha dör!!!! Söt video... Förresten, vilken färg på dina dova?!

2011-11-22 @ 21:45:00
URL: http://Thesundancekid.devote.se
Postat av: Anonym

Docs***

2011-11-22 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0