Cheeky youd say and we all fell around Rolling round the playground Saucy youd say and we all fell about Rolling round the playground In the 94 We all sang Skipping and dancing hand in hand






gaaaah dör fan litegrann, jag mena, kolla bara på honom?!?!??!?!?!

Väntar på att emma ska sminka sig som Cruella tills maskeraden (fan, alla ska på maskerad men inte jag......) på lördag, sen ska hon ta bort sminket SEN ska vi träffas , vid preem, och ta en kaffe, och prata , om alla konstiga frågor jag fick svara på idag. Hon kom in med festaste bunten med papper och jag ba:   .........? -.-

Men nu ska jag knapra på min kexchoklad och dräggla lite mer över snyggpete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0