GILLAR LISTOR

Snodde från Jullanpullan ( kan inte ändra typsnittet ehhhh)
Lovar du att vara ärlig? Jajamensan
Du heter? Eva Tove Aspgren
Beronde av? Kaffe och musik
Vad behöver du mest just nu? Pengar, och lite närhet skulle inte sitta fel
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder
Hur imponerar man på dig? Så länge man är ärlig och sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja....
Var bor du? Avesta, Dalarna, Sverige
Trivs du där? Jodå oftast
Vad har du för mobil? Htc Wildfire S.
Nästa mål i ditt liv? Ta studenten
Vem ringde du senast? Lukas
Hur känner du dig nu? Hyffsad glad faktiskt
När blev du fotad senast? Nu ikväll
Vanligaste färg på dina kläder? Svart skulle jag nog säga
Vem saknar du? Min morfar <3
Är du blyg? Vid vissa tillfällen ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det kan jag inte säga
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ärligt? Runka
Är du nöjd med ditt liv? Ibland, ibland inte
Vad är det värsta du vet? Måsten
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket pengar jag har
Vad längtar du till? Min 18årsdag !!!! Och körkortet
Har du bra vänner och äkta vänskap?Har de bästa <3
Vad är det finaste du fått? Oj..kommer inte riktigt på nu höhö
Om fem månader? Är jag 18 år och 2 månader
Om ett år? Är jag coolare än vad jag är nu
Du samlar på? Ingenting faktiskt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma 
Har du strumpor på dig nu? Nepp
Är det okej att gråta? Självklart
När grät du senast? Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nepp
Hånglat med nån riktigt ful: Hmm...ja hahahhaah
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? japp
Gjort något riktigt dumt?kan man väll säga
Gjort något du verkligen ångrar? Har jag
Åkt ambulans? En gång faktiskt
gjort nåt olagligt? cyklat utan cykelhjälm när jag var under 15 hihiihi
Skämts över dina föräldrar? Har väll alla gjort någongång
Sagt jag älskar dig och menat det? EMMMAAAA <333333
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Japp
Vilka kläder sover du i? Tröja
Vad hatar du verkligen? Hata är verkligen ett starkt ord som jag inte överanvänder
Varit kär? Ja.
Är du ensam nu? Jaaa...

Kommentarer
Postat av: frejsan<3

HAHAH! TOOOOVEEEEE!!!! <3

2011-10-29 @ 13:46:14
Postat av: kiki

Haha skratta för sig själv är väl ditt mellan-namn? :D

2011-10-29 @ 15:47:14
URL: http://kristinanygards.blogg.se/
Postat av: julia storm

dricker du: JA

hAHAHAH kungtove!! :D

2011-11-02 @ 15:30:13
URL: http://stormjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0