No, you've got it the wrong way round Just shut me up and blamed it on the brown Cornered the boy kicked out at the world, The world kicked back a lot fuckin' harder... If you wanna try, If you wanna try There's no worse you could do

Okey, idag gick jag till skolan med rött /rosa/lila/grått hår, det var inte najs. Idag färgade jag det igen så nu är det brunrött, mycket bättre än innan men inte så som jag vill ha det. Visar nån bild här snart typ om jag orkar men antingen beställer jag tid hos frissan eller nått för jag vill ha mer intensiv (och jämn!!!!) rödfärg. Aja. Vi ska på föreläsning imorgon och vi skulle ha läst en bok om det, men jag har inte gjort det. Ovanligt och förvånande huh? Not.

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0