call it karma


Gick till frissan och kapade några cm av mitt hår. Syns väll kanske inte så jätte mycket på bilden, och det blev inte så jätte stor skillnad förutom 5 cm och mycket fräschare!
Har även varit på Mcdonnalds med bror min och pappsen, synd bara att det inte smakade någonting. Nej, donken är nog inte riktigt min grej längre.
Imorgon har vi engelska prov , ska kunna ca 52 glosor, fint.
OCH VARFÖR I HELVETE (ursäkta men blir så frustrerad) HAR JAG INTE UNLIMITED LÄNGRE?!?!? ' Låtar försvinner ju när man inte har nått såntdär....och reklamen gör mig tokig.

Och några grejer till bara;
1. Jag och emma ska till stockholm den 7:e oktober
2. I helgen vankas det kopparbergsmarken (dit jag förövrigt åkt varje år som jag kan minnas)
3.JAG ÄLSKAR FÄRGPENNOR TYP BÄSTA <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: julle

Färgpennor in our heart!!!! <3

2011-09-29 @ 15:02:45
URL: http://stormjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0