Day 03- A habit that you wish you didn’t have

TVÅ SAKER som jag önskar att jag inte hade som vana, vad som kommer upp i skallen nu iallafall är:

1. Jag är så förbannat dålig på att få saker gjort. Det kan vara allt från att städa till inlämningsuppgifter. Det här påverkar ju bara mig negativt, blir irriterad på mig själv, plus andra som tjatar. Nej tove, skärpning!

2. Rökningen. Jag har rökt i ca. 2 år nu. Och det är inte speciellt coolt längre. Inte för att jag tyckt det förut heller men ändå. Plånboken lider, såväl min kondis och att ständigt tänka "då kan jag röka" såfort det kommer ett tillfälle för att gå ut. Jag skulle kunna sluta, absolut, men jag vet inte riktigt om jag har viljan. Men dagen jag blir gravid, om inte tidigare, ska jag självklart sluta. Det kommer jag göra.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0