fucka ur

Tror jag aldrig upplevt ett sådant konstigt dygn förut. Igår vaknade jag strax innan halv 3, var på teatern, hämta dricka, fixade mig med emma och erica sen drog vi på 18årsfest, sen ner på krogen, har fortfarande inte vågat kollat i plånboken eftersom jag vet att det drog iväg rätt rejält, drog från krogen vid halv 2, men var vaken till typ 5,halv 6, 6 någonting för att sen sova 2-3 timmar sen bli väckt av en som vägrade att ligga kvar i sängen för att "klockan var så mycket, jag ställer mig och gör frukost" och jag ba ah visst ok så kollade vi på film, gick hem vid 1, kände mig konstig i huvudet, dock mer av tröttheten än bakfyllan. Missade norberg och påskbordet pga att jag festa igår, ska aldrig mer hända! Somnade i min säng vid 3 och sov till 7, när jag vaknade trodde jag att det var ny dag och gick ner för att fixa frukost men mamma höll på med kvällsmaten hah dog, dethär händer aldrig mig. Tror jag ska göra såhär varje helg hheheh. Ikväll ska jag hänga med emma, och imorgon ska jag till storå och träffa kusinerna och mina mostrar igen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0