jag ser dig / 13:15

Har kollat på kents presskonferans, dem är så fina, vill gråta en skvätt. Isommar ska jag se dem i Eskilstuna igen, kommer bli fett. Har även börjat beta av skolarbeten som jag hamnat efter i. En gammal uppsats som skulle vara inne för 8 veckor sen, vadfan har jag för fel?! Har även ett musikteoriprov på torsdag som känns som en tegelsten i magen på mig. Ibland undrar jag varför jag valde att gå estet, känner mig inte speciellt musikalisk längre.
I eftermiddag är det åter igen dax för 3 timmars teorikurs , yey..
Ska knepa ihop en träningslista på spotify också, så jag har något vettigt och nått som peppar mig när jag är ute och bränner fettet. Ja. Aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0