påminnelser till mig själv

Imorgon käre du ska du:
  1. Gå till skolan, dagen går snabbt, det vet du
  2. Gå hem, koka kaffe, slå på tvn ett tag
  3. Plugga det som du ligger efter i, även fast det känns förjävligt segt en fredagskväll
  4. STÄDA!!!! du måste städa, ditt rum ser förjävligt ut, du borde skämmas
  5. Häng med körkortsboken ett tag
  6. Spela en trudilutt på pianot
  7. Göra ditt jävla träningsschema

Min fredag alltså. Skulle egentligen inte vilja göra något av detdär, men görs det inte snarast görs det aldrig. Skulle egentligen vilja festa igen fast nä, plånboken snålar, skulle vilja hänga med mina vänner men nä, jag får skylla mig själv när jag inte tagit tag i dedär.
På lördag ska jag iallafall servera och vara bartender med Lukas på en 30årsfest, behöver lite klirr i kassan.

Nu ska jag sova <333 I relativt bra tid ändå, brukar lägga mig vid 2 annars. Duktig du är tov3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0