Sprider lite hat över mig själv

Lovet är slut. Det märks på en gång. Veckoångesten börjar krypa upp i varenda kroppsdel. Saker som jag nu måste göra. Jag kan inte ha en anledning som "det är lov, då ska jag bara ta det lugnt" längre, ingenting finns att skylla på.  Och även innan lovet var musikalen en anledning, för då gjorde vi inget annat än att repa, sen bums i säng direkt när jag kom hem. Men nu är det tillbaka till det vanliga igen. Jag måste ta igen mig i flera ämnen, läsa körkortsteori, träna, städa, ta ansvar, söka jobb, allt. Fyfan blä hatar det här.  Vill ha lov nu. Fast för mig är det ungefär bara en månad och en vecka kvar, sen är det slut. Det känns helt okej bra ändå. Inte så länge. Det kommer gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0