the "earth" without "art" is just "eh"

Fick ett bra samtal imorse. Fått mer motivation till körkortspluggandet, och har precis skrivit in mig i krylbo istället. Nästa vecka har jag körlektion och teorikurs och om två veckor gör jag halkbanan. Sänkt mig i engelska har jag också gjort så jag låter bli att vara trevlig mot våran lärare. Mattekursen tas antagligen bort för mig, kommer säkert få läsa upp det på komvux efter studenten bara pga de jävla nya skolbetygen och allt dedär. Skolan går sämst, aldrig gått så sämst. Jag är inte van med att det bara står "G" på provpapprerna men nu gör det de nästan jämt. Fy mig. Märks att jag är skoltrött. Nu ska jag köra bil hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0