01:27 varning för ett inlägg med mycket svordomar

Förjävliga jävla kvällar kan aldrig sova tänker vara vaken hela natten och bara stirra rakt upp i taket som förövrigt inte syns för det är så jävla mörkt i rummet, imorgon är det tisdag, bra skoldag, 3 timmars hål, sjukhuset och juste...alla hjärtans dag...ska fan träna bort hela kvällen så jag slipper tänka på att jag är forever alone, sen gå hem och ge chokladhjärtan till mig själv i en fin ask som jag sen ska äta upp själv samtidigt som jag kollar på en jävla amerikans kärleksfilm. Och jag fick inte jobbet på Mcdonnalds jävligt synd dom vet inte vad dem gick miste om, nu ska jag söka jobb på varenda affär i hela avesta, hedemora, säter, sala osv osv JAG SKA TJÄNA PENGAR!!!!!!!
haha tpl tove..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0