innan jag går min obligatoriska kvällspromenad

OM DIG
1. Namn - Eva Tove Aspgren
2. Bor - I ett radhus i avesta på en vanlig jävla gata nära hemköp
3. Syskon - Linus nosebreaker ola viking aspgren
4. Ålder - Krogen åldern
5. Född - På ett sjukhus, i Januari, år 1994
6 Ögonfärg - Blå,grön, eller nått där imellan
7. Längd - Cirkus 1.70 plus lite till
8. Skostorlek - Converse 38 ,övrigt 39/40
9. Höger eller vänsterhänt - Höger like a baws
10. Stjärntecken - Vattuman like a baws
11. Hårfärg - Rödbrun like a..nä skoja, men röd plus lite brun
12. Födelseort - Falun eheheh

DAGENS..

1. Låt - Grällåten från musikalen  *fan jäv$##!!
2. Saknad - Vår och värme, mina fina kusiner och morfar
3. Kläder - Weekdayklänning och drömfångarhalsband
4. Smink - en himla massa spackel
5. Underkläder - Svarta och Gina BH
6. Mat - Fisksoppa med aioli<33
7. Köp - Jag är pank.
8. Göra sen - Gå ut och röra på fläsket, läs gå sakta, röka och lyssna på musik
9. Godis - sånt äter inte jag heller!!!
10. Pinsammaste - för många sms

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Det är ju rätt fridfullt och harmoniskt
2. Tycker du om godis - gjorde det förr och det har ju satt sina spår hahahhahahehehhihioh men klart jag fortfarande gillar godis
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Inte ofta ,sällan, då jag är bakis dvs 2ggr / månad högst typ
4. Äter du oftast nyttig mat - LCHF med viss slarv
6. Är du stark - Beror väll på vem jag jämför med
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Magrutorna såklart
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Säger det varje morgon till mig själv i spegeln
10. Ger du mycket komplimanger till andra - Det tycker jag att jag gör
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Det är bästa namnet ever
12. Du tycker att du själv är smart - Om jag orkar koncentrera mig
13. Vad är det sämsta hos dig - Att jag röker och sprättar pengar på onödiga saker
14. Vad är det bästa hos dig - Allt förutom ovanstående
15. Har du bra självförtroende - Bedöm utifrån ovanstående
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - 2-3 mer eller mindre
17. Tycker du om att vara med killar - Himmelriket
18. Känner du dina grannar - Nja
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Wow bläddra upp och kolla
20. Använder du BH varje dag - Ja annars får jag ryggproblem förfan
21. Svär du ofta - HAHA. ja.
22. Gillar du skolan? - Mer och mer nu kanske ibland ja vetefan
23. Har du någon gång skolkat - HAHA. ja.
24. Spelar du något instrument - Gitarr, piano, yllemössa osv osv
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Handboll höll jag på med i 9 säsonger sen har jag spelar fotboll,ridit,karate, taekwondo,
27. Har du några tatueringar - Det är på g!
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Rätt ofta måste ju se så at jag inte skrämmer iväg fanskapet i skolan

BRUKAR DU...
1. Sova -
för lite
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Snusa - Enstaka gång
4. Dricka - Har nyss fyllt 18 så det är väll en självklarthet
5. Skada dig - Inte med flit haha
6. Klä dig i svart - favvo
7. Hata folk - Hata är ett starkt och djupt ord
8. Lita på folk - Jag vet vart jag har de flesta
9. Skada dig med flit - Ändrade mitt svar på 3sek..skoja ba nej
10. Drömma mardrömmar - Inte gjort det på länge
11. Gå i skolan - Kämpar på
12. Gå i kyrkan - Nej
13. Vilja dö - När jag får IG på prov alternativt när mina pengar är slut

NÄR...
1. Åt du senast - Semla
2. Läste du ut en bok senast - Eh...avslutar nästan aldrig böcker
3. Köpte du något senast - I lördags
4. Svor du senast - Nyss
5. Sjöng du senast - Nyss
6. Klagade du senast - Idag
7. Klantade du dig senast - Iidag

HAR DU...
1. För många vänner - Man kan inte ha för många
2. Förföljelsemani - följer efter emma hela tiden
3. Någon annan psykisk sjukdom - schizofreni
4. Skadat någon - Gillar att slåss
5. Färgat håret - jupp
6. Några piercnings - 4 i öronen sen hade jag hål i läppen förut...men den rök
7. Några tatueringar - snart så
8. Egen dator - Jupp
9. Gjort bort dig rejält - Hatar när man messa och messar och messar och inte får nått svar och inser sen hur jävla dryg man är

Kommentarer
Postat av: mimsääään

snordennaavdig, puss!!

2012-02-29 @ 21:24:15
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0