20:33 / what katie did - the libertines

Vilken äckelträningsvärk jag har, går som en rövknullad pingvin och ojjar mig hela tiden. Men coren igår var över förväntan och jag tänker göra det till en måndagsrutin.
Har farit fram och tillbaka idag känns det som, gick up 06.15 och gick iväg på körlektion 07.30, körde en dubbellektion så kom till skolan vid 9, sen rullade den dagen på, ojjandes över träningsvärken, sedan fick jag nästan springa till sjukhuset för att jag var sen, sedan gick jag hem, sedan lyssnade jag på linus och hans klass som var med i vi i 5an på radio, sen åt jag godaste maten (LCHF ♥) sen kastade jag mig i soffan och sov en halvtimme. Nu sitter jag med näsan i körkortsboken, manuset, matten och sen måste jag börja läsa dendär j*vla....engelskaboken.... nä nu ska jag sluta snacka, och göra dedär nödvändiga istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0