längtan skala 3:1

Känslan när jeansen börjar sitta löst och -5cm har försvunnit - på en vecka (UTAN träning!!) blir så jävla pepp när det händer någonting såhär snabbt så finns ingen chans alls att jag slutar, tänk vad ändra sina matvanor kan göra. Mindre glad över att filmen sög balle, hade inte varit värt 80 spänn, glad att det var gratis.
Imorgon är det 1 vecka ((((((EN VECKA!!!!))))))) tills jag fyller, håller på att gå under jorden, känns så jävla knäppt att lilla jag fyller 18. Jag mena, det var inte längesen man stod utanför krogen och kikade in på alla som hade så roligt och tyckte att det var sååååå länge kvar tills man själv fick vara där inne, och hoppla så står jag här, med 7 dagar kvar. Sjukt.
Observera att dessa tankar får mig att ligga uppe halva nätterna, inte kul. Så det är väll de jag ska göra nu, lägga mig i sängen och spekulera om vem jag ska gifta mig med, skaffa barn med, flytta ihop med, vart jag ska bo, vad jag ska göra efter studenten osv osv hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0