to move on is to grow


Januari- fyllde sjutton år och livet lekte.

Februari- Började umgås väldigt mycket med finemma, hade mexicansk middag hos mig och var på min första instrumentala gitarrkonsert.

Mars- Klippte mitt hår kort, mycket party och gick igenom en väldigt jobbig period i mitt liv.

April- Firade valborg i emmas lada, och ja, gjorde inte nått speciellt mer än att kämpa på.

Maj- Blev med lägenhet där vi hade många fina stunder, började hänga på holmen och längta efter sommarlovet.

Juni- Fick för mig att färga håret blont och såg ut som en kyckling halva månaden och vågade inte visa mig ute, sjöng i verket för första gången och fick mitt första VG i mattematik. Gick ut första året av gymnasiet.

Juli- åkte på en liten roadtrip med min familj, blev vittne till en skottlossning på en resturang, åkte utomlands med mormor och var i Göteborg en vecka.

Augusti- Många kvällar på holmen, njöt av de sista veckorna av sommarlovet.

September - Har bara festbilder från denna månad så antar att vi festade en hel del, flyttade hem igen och fightades med livet.

Oktober- Var på min första maskerad, färgade mitt hår rött igen och övningskörde som satan.

November- Var i örebro och hälsade på min fina vän kristin , var på kryssning med min familj och köpte mina första Dr Martens som nu har blivit mina bästa vänner.

December - Försökte känna lite julstämning, åt alldeles för mycket julgodis, köpte mina första par klackskor och började glädjas åt min tillvaro igen.

Efter att ha haft tusentals olika hårfärger ser jag i dagsläget ut såhär. Ok nu räcker det, ska mysa med emsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0