Awake my soul

Har powerwalkat strax över en mil idag, upptäckt att runkeeper är roligt, beställt hem ett par feta wesc hörlurar (50% på junkyard!!!!) så jag kan få lite vettigt ljud när jag är ute och spatserar och har även hängt med Emma nu under kvällen. Imorgon ska jag måla lol, och på onsdag åker vi till furuvik och kollar på djur och kelar med ormar. Helgen bjuder bara på festligheter, wihooo! Sen ska jag åka till storå och vara borta obestämd tid, ett par dagar , 1 vecka, 2, ja vi får se helt enkelt. Där kan jag plugga, måla i morfars ateljé och dricka morgonkaffe på verandan utan några andra bekymmer. Sen ska jag och mamsen även till skärgårn, ska bli mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0