jag kan inte se en framtid utan dig

Sover för länge om dagarna. Har djupa disskutioner med mig själv sittandes på en bänk bland mygg och en cigg i näven om livet och all dess mysterium. Sover i tält. Umgås med vänner i soldnedgångar, i soffan framför en rulle eller i karlberg. Tänker. Skriver. Spelar musik. Pluggar teori. Dricker bärs. Röker alldeles för mycket cigg. Ja ungefär så ser mitt liv ut om dagarna. Men snart ska jag börja måla huset. Ska bli intressant, jag som är så klumpig ramlar väll ner från stegen eller något. Skulle ju sitta fint. Imorgon ska jag hjälpa farmor och farfar att storhandla. Och på fredag ska jag städa deras längenhet. Och på lördag är det klassfest. Mmmh ska dricka cider, yäck. hihihiohohoh menmen. Nu ska jag kolla på big bang theory hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0