we don't even have to do anything exciting or fun, I just want to spend time with you

Anledningen till sån dålig bloggning är
1. Jag har gjort saker konstant hela veckan och knappt suttit vid datan
2. Blogg.se appen fungerar inte, jag brukar nästan jämt uppdatera genom den då jag är för lat för att lägga in bilderna på datorn, men nu när den inte funkat så har det inte blivit något.
Fast allvarligt vem bryr sig?
 
Idag kommer familjen hem efter att varit borta från mig i en hel vecka. Känns skönt, speciellt med tanke på maten och allt dedär. Har inte varit så jätte kul att laga mat till sig själv så jag har ätit ute med vänner nästan varenda dag så min plånbok är snart tom. I tisdags var jag med lovisa, vi lagade jätte god mat, kollade på sagan om ringen och pratade om massa, sen sov hon kvar. På onsdagen var jag och ett gäng vänner här hemma hos mig sen sov emma kvar. I torsdags var jag och åt lunch med farmor och farfar på dalahästen, såg plura utan att uppfatta att det var han förens Frida skrek att hon nyss kramat honom. På kvällen var vi hemma hos Emma och kollade på fantomen på operan (<33333333) sedan var jag med Lukas. På fredagen tog vi en fika på stan, handlade present till Cornelia som fyllt 18 och var på 18årsfest. Det var mycket trevligt. De mindre trevliga var att jag ramlade i trappen när jag kom hem, slog i huvudet och trodde att jag hade fått hjärnskakning då jag var påväg att spy flera gånger. Somnade iallfall och vaknade med yrsel och huvudvärk. Och nej det var ingen bakfylla för jag var knappt full i fredags hehehhe. Nej men serri, jag var inte det för en gångs skull. Igår åkte vi upp till pal, satt utanför campingen, kollade på folk, rökte och låtsades att vi också var på festival. Det var faktiskt  ganska mysigt ändå. När jag kom hem så köpte jag godis och kollade på The Big Bang theory, har hunnit med 1,5 säsong sen i tisdags lol, men ändå, bästa serien (okej efter förhäxad) SHELDON <3333 Träffade Oscar på kvällen sedan kom Kenny förbi en snabbis, klappa mig på huvudet och tyckte lite synd om mig. Behövdes kände jag, efter att plågats med yrsel en hel dag. Idag har jag städat lite, plockat i disk i diskmaskinen och gjort soffan fin igen, det har legat kuddar huller om buller för att jag skulle ha det så bekvämt som möjligt men nu ser den precis lika dan ut som den gjorde när dom åkte. 
Ja alltså, ni ville ju veta vad jag har gjort i veckan? eller? hehehhehehe......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0