But this has got the best of me. And I can't seem to sleep. It's not because you're not with me. It's because you never leave.

image description
image description
image description
image description

sista bilden snodd från kikz0r

Min helg har varit fin på både gott och ont heheh okej nej mest gott men skit samma. I fredags var vi hemma hos Sara, satt ute i hennes partytält, dansa, drack, åt tårta, skålade på lovet och massa annat. Vid 11 åkte vi ner på krogen, vilket var väldigt onödigt med tanke på att jag knappt var inne där. Förstörde mina skor på skumdiscot, träffade massa med folk, fyllekäkade, drog på efterfest hos Oscar och sen drog han jag och Gustav på någon random fest där vi drack tills vi spydde (nej okej inte jag men alkoholintaget,gratis dessutom, var stort). Somnade vid 8,9 eller vadfan hon var. Sov 3 timmar och mådde skit resten av dagen. Var nere på holmen och mös och sen gjorde jag inte så mycket mer än må dåligt haha. Idag sov jag läääänge, sedan åkte vi hem till Ellinor för att röka vattenpipa, snacka massa gojja och dricka bärs. Det var gosigt. Nu ska jag lägga mig i min enorma säng och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0