egocentrisk




Har så förbannat jävla tråkigt, dödar tid genom att stirra in i dataskärmen. Gjort klart historia och kulturhistoria, inte planschen dock, så där ryker mitt mvg, fett glad :)))))) fuck off (tourettslätet emma och cila) på allt, speciellt skolan. Imorgon är det dendär såkallade skolavslutningen, den sista "riktiga" sen tar även lilla jag studenten, ett år kvar. Men imorgon ska vi stå och sjunga den blomstertid nu kommer, överskattat, sen ska mina klassmates sjunga och spela, men inte jag, för jag är sämst. Älskar livet. Ska supa som aldrig förr imorgon, eller ja, okej ska väll hänga med min bästis måtta litegrann kanske, men kan inte lova något alls. Sen är det partey på¨fredag också, och krogen, så ska jag skrika grattis till alla studentjävlar. Bah ah nu skall jag sluta skriva och sitta och sura. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: cila

hahah tourettes! SÄÄÄL

2012-06-06 @ 21:56:14
URL: http://freeofgravity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0