hatar.livet.lite.grann.

gaaaaaaahhhh allt är så jävla orättvist och konstigt.
livet ibland alltså <3333333333333333333333

och imorgon är det skola igen, ska träffa mina classmates igen, fett, inte sett dem på typ 1,5 vecka, saknat dom lite faktiskt. börjar dagen med att städa keramiksalen man ba najs, sen vetefan vad vi ska göra. sen måste jag plugga, måste få mina mvgn i historia och kulturhistoria, ja alltså, jag gillar väll historia lite då, ytterslite, men mer än vad jag gillar de andra ämnena som jag inte gillar alls. absolut. nu ska jag förvirra in mig själv i mina tankar och försöka sova och dröma fina drömmar om ...ja.. vetefan. hästar kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0