jag är alltid packad som en fjortisbrud, jag är alltid full när jag är tuff

Suprisea mig själv genom att kliva ur sängen vid 8. Lulla runt lite på morgonen och min uttråkighet slutade med att jag låg med trynet i häcken och rensade ogräs, wow säger jag bara. Åkte sen ner till holmen med emma och ellinor och solade lite, åt thaimat och gick sedan vidare till karlberg där vi mötte upp måns emma och alice efter ett tag. Har även i all hast med att byta om spillt ut öl över mina körkortsböcker, fett mysi det kommer lukta när jag pluggar :) Nu på kvällen har jag hängt med lukas på våran standard 'mötas halva vägen plats' dvs. preem. Lyssnade på tuff musik, typ näääk, och allt annat trams som gubbfan envisas med att spela på min telefon.
Imorgon ska jag färga håret, åka på piknick med familje + farmor och farfar, äta hos mina föräldras kompisar och sedan dra på midsommarfest. Kommer förmodligen se alla fulla ungdomar från mina nyktra ögons synvinkel. Coolt va. Nykter tove. På midsommar. Japp. Chockerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0