kan du älska mig som jorden älskar månen? som sjömannen älskar havet? som tåget älskar rälsen? och som fången älskar flykten? som barnen älskar julen? som korten älskar turen? som romeo älskar julia? och som jag älskar dig?

11 dagar, varje dag iprincip, alkhol, nä nu tar jag paus från det och laddar upp till skolavslutningen. Är sjuk och har knappt någon röst kvar, och lite feber på det, är det så det blir om man dricker för ofta? eller beror det på det urkassa vädret kanske? Tror på vädret jag, ja, det är nog det. Behöver lite Dvitamin, lite sol, hoppas det är bra väder  när jag börjar jobba sen eftersom jag kommmer vara ute hela dagarna och klippa gräs, rensa rabatter och plantera blommor. Najs jobb, har inte en ledig vecka fram tills agusti, bra. Fan va jag pladdrar, är det för att jag är full kanske? jo ja det tror jag. Är trött på små fjortisar också, och ja, sånna gillar man inte. Och är förvirrad som ett as och ja, det gillar man inte. Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0