när vi skiljdes åt på morgonen vågade jag knappt se dig i ögonen, så rädd för att du hade ångrat allt, att allting som var varmt skulle bli kallt

Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där

I en stad som får en att bli större än man är

Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden

Känner mig så jävla lost ibland. Det ända jag kan är att dricka öl och röka cigaretter, lyssna på konstig musik och skriva världelösa texter i min anteckningsbok. Usch på mig. Usch på livet. Usch på allt. Usch på dig depptovelito.
nu
ska
jag
sluta
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0