sentimental

'Cause I can't make you love me If you don't
You can't make your heart feel something it won't
Here in the dark in these final hours I will lay down my heart
If I feel the power, but you don't, no, you don't
I'll close my eyes,then I won't see
The love you don't feel when you're holding me.
Morning will come, and I'll do what's right
Just give me till then to give up this fight, and I will give up this fight.


Vaknade vid 8 idag. Har surat över jobbet hela förmiddagen. Surar lite till över att jag inte har pengar till ciggaretter och surar ännu lite till över att jag inte har något att göra. Jag vill göra något, klippa gräs, rensa häckar, plantera blommor, måla vårat hus, bygga en kaninbur, HA NÅN JÄVLA UPPGIFT..men det har jag inte. Jag kan göra precis vad jag vill. Förutom shoppa, för jag har inga pengar, för jag har inget jobb. Lolz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0