skyndar på snabbt genom livet

Idag har jag sovit länge, lite för länge, som vanligt. Men måste njuta av den sista lediga veckan av lovet, nästa vecka börjar jag jobba, 07.00 - 16.00, shit, kommer dö. Ställt klockan på 10 imorgon iallfall, om nån ville veta.
Sen har jag även hängt med kenny, i min källare, gillar min källare. Och på fredag ska jag och ett gäng goa vänner dricka här, kolla på fotboll osv medans mina päron har fest på övervåningen. Gosi. Sen ska jag ut och jaga dimma. Ja... jag gillar dimma. Såg dimma idag, tycker det är fint, mystiskt, och ja...estetiskt tilltalande. Imorgon är det fika på stan med mina tjejer som gäller, sen ser vi vad som händer. Ska iallfall kolla på sista Harry P filmen nu, kommer väll böla, blir så känslig , säkert minipillrerna som spökar, hehe gillar att de leker med mitt humör. PASSA DIG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0