tänker på / karakou

Fikat med mina bruttor, varit förbannad över växelfel från levas till svenska kronor, setat i karlberg, fastnat med min väska i en gubbes rullator så vi höll på att välta båda två, sett "jag saknar dig" för andra dagen i rad med en bölandes cila på min axel och slutade dagen med att bli jagad av en fiskmås. Ja fiskmåsen, förlåt så jävla mycket för att jag går på trottoaren där du råkar ha lagt din unge, ska fan göra samma sak när jag får barn, dyka ner och flyga efter de jävlarna som går i närheten av det. Ja, absolut, så ska jag göra, helt klart.

Hej min hjälte vad vacker du är <333333














"Det kändes så rätt, även fast det var fel. Standard. Så fel att det blir rätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0