KENT/stenbrott

1. Har svenskaprov imorgon på en bok jag inte läst.
2. Har kulturhistoriaprov imorgon på något jag knappt läst.
3. Har musikalrep fram tills kl 18.00 imorgon.
4. Har ingen lust för någonting.
5. Längtar efter norrlandssemestern med Lukas Måns och Emma.
6. Längtar efter festresan till Bulgarien som är om 64 dagar.
5. Tänker sluta "plugga" nu och bre en macka och gråta framför tvn.
6. Tänker fortsätta hata livet tills majmånad.

Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum
det blir din tur om en liten stund....
Jag är, är jag? Jag är
inte gjord av sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0