nattpladder

Jag har seriöst så jävla mycket att göra
-Engelska (x2) så jävla sen med detta
-Kulturhistoria
-Svenska
-Musikalen
-Körkort

osv osv osv

...men det enda jag kan tänka mig att sätta mig ner och göra är att läsa i teoriboken, för det är helt okej kul ändå, och det kommer känns mer än helt okej när jag tagit körkortet, kommer typ springa runt som en jävla clown och flina som en babian och vilja skylta med det vart jag än går, typ klista körkortet i pannan och hänga en skylt runt halsen där det står "JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!"
←kommer se ut sådär

Imorgon ska jag alllafall (vad jag tänker just nu ) att städa, plugga och träna, fast borde egentligen inte träna, jag blir bara sjukare, men jag måste vara fit for bulgarien 2012 som är om typ 8 (SHIT!!!!!!) veckor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0