och jag stannade hemma ändå

HAR DU…?
Folköl i kylen: Ja faktiskt haha
Något husdjur: En hund , Zacke, surisen, men ack så söt
Någon favoriträtt: Finns inget bättre än grillad fläskfilé, bea och pommes en sen sommarkväll
Någon flick/pojkvän: har ett förhållande med mig själv, dock accepterar inte facebook detta
Puder på dig: todally osminkad
Några framtidsplaner: se världen, hitta mig en redig man, skaffa jobb, bli med barn osv
Någon sjukdom: Extrem förkylning
Gymkort: ja :D  
Några kärleksproblem: ehm ja, nej, jo, ibland, kanske.
En homosexuell kompis: yes
Duschat idag: neje
Någon kompis som snarkar: haha jag vet inte , brukar sova så hårt så jag drabbas inte
Någon vän som spelar i ett band: Kikki, spelar du i ett band?
Några mvg:n: Från högstadiet har jag ett par iallfall
Någon som förstår dig: Ja :*
Tuff kompis som kan försvara dig: Ja jävlar ja, don't mess with me
Något beroende: Cigaretter
Fikat idag: Nepp
Nagellack: jajamensan
Någon vän som bor i ett annat land: nepp

VEM…?

Avskyr du: Avskyr ingen
Hånar du: Ingen
Delar du mest minnen med: Emma och alla fina underbara vänner jag har
Längtar du mest efter: Närhet
Stör du dig på: Vissa personer som jag bara vill smacka till
Gosar du med: Min hund
Lagar mat? Jag varje dag, eller inte, mammsen vet var hon ska vara
Diskar: Diskmaskinen
Tror att den är någon: Hanna W

VILKEN…?

Tidning läser du: Avestatidningen / aftonbladet / Sofies mode
Buss åker du oftast: Åker aldrig buss nu för tiden :o men de är väll isåfall 303, 301
Frisyr har du: Vanlig, snelugg, rött/brunt, utsläppt
Dag fyller du år: Jag fyllde på en tisdag!
Årstid föredrar du: Sommar, älskar sommar

VAD…?

Gör du nu: Ligger i sängen och beodrar min lillebror att gå och handöa
Gör dig till en bra människa: Alltså, jag är pålitlig, inte nån såndär jävla pajas som går och berättar allt om alla
Gör dig till en dålig människa: Inte bästa morgonhumöret, och när jag är arg - då är jag verkligen arg.
Vill du arbeta med: Hmm, jag skulle vilja arbeta med att få världen bättre, hjälpa hemlösa, utrota hungern osv
Är roligast just nu: Sånna där patetiska typer
Har du på dig nu: Mjukisbyxor och en stor sex pistols t-shirt
Har du för smink idag: Inget alls.
Äger du för skor: Dr. Martens och Converse är väll de jag använder
Har du för storlek i skor: 38/39
Läser du för bok: Borde läsa vår engelskabok och trista & isolde, men hellre läser jag hungerspelen
Ska du göra nu: Se till så linus kommer iväg till affären mohahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0