the greatest song in the world




Förkylningen har lett till att jag varje morgon vaknar med två pingisbollar i halsen och den har även rubbat min balans så imellanåt vinglar jag runt som om jag vore berusad. Rätt roande egentligen. Skippade skolan idag pga de och för att jag måste plocka ihop mig själv litegranna, men det behöver väll alla ibland. Ska ta tag i LCHF och träning när förkylningen är över så jag inte tappar balansen när jag står på löparbandet och slängs in i väggen eller nått. Nu ska jag försöka sova, som om att det går, det gör det ju aldrig. Mmmmh älskar nätter.

Och justeja, såg att statistiken ökat rätt brutalt de senaste dagarna. Gillar ni att spekulera kring mina konstiga tonårsförvirrade texter som egentligen inte har någon innebörd? Jag kan fortsätta med det, men dock kommer det aldrig gå att relatera till något verkligt då jag egentligen inte själv har någon aning om vad jag menar, eller jo klart jag har, men inte alltid, eller jo, fast nä, okej ibland då, hela tiden kanske, eller? hehehehhee fan va najs jag är blir tokig  bye bye reatard< som läste denna text bara för att den var kursiverad
(bettar på att ni hoppade över texten innan och bara läste dethär) ;) ;) ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0