"what makes him your boyfriend?" "I told him he was"

Har nostalgist börja läsa Harry Potter igen och njuter tamefan av varenda sida. Finns så kloka ord i böckerna så jag tror att jag ska tatuera in varenda ett plus ett är i pannan. Nej okej kanske inte. Idag försov jag mig, missade två lektioner -Gud vad synd.. Och imorgon har jag bara nationella prov sedan ska jag hem och rå plugga. En sak som jag är glad över är att jag kanske ska flytta ner i källaren ett tag, där får jag ett rum där jag bara ska ha dubbelsängen , några hyllor plus tv , sen finns det även ett föråd med egen ytterdörr som jag ska göra om till musik/ateljé/data rum med massa planscher , hyllor och LP skivor. Sen får jag även en större garderob som jag får plats med massa saker i. Låter rätt bra. Fick massa LPskivor av pappa idag med b.la. David Bowie , Eldkvarn och Thin Lizzy , blev glad!! Nu ska jag sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0