i can't drown my demons, they know how to swim

åh, som vanligt då, massa olika slags ångest, dö förfan.
 
Sitter i soffan och stirrar rakt in i tv skärmen (går inte så bra egentligen eftersom min syn suger nått så fruktansvärt och de är mest bara suddigt, ser knappt vad jag skriver nu). Hoppas på nya bågar, kommer bli fett.
Annars då? Idag har jag haft en trött och sliten hund efter gårdagens promenad vid älven, bad och lek med Zake, så varje gång jag gick ut med henne kissade hon och gick tillbaka mot dörren igen, så fort vi kom in la hon sig och snarka och jag ba.....-.- OK!!!!
 
Vill förövrigt bli fit, kunna klä mig i det jag vill och inte skämmas när jag inte har någonting som täcker magen.
Ska röka nattcigaretten, se ett avsnitt greys och sedan lägga mig i bästaste sängen bredvid mina hjärtan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0