helg

åh har rätt mycket att skriva om men inte en enda bild! I fredags mös jag med Malin på kvällen. I lördags åkte jag till Stockholm med Isak för att gå på adept i fryshuset!! Vi gick jätte mycket eftersom vi var i Stockholm så tidigt. Vi vandrade runt på Drottninggatan,kollade på folk samtidigt som vi fikade på ett mysigt café. Vi gick i gamla stan och såg så mycket fint. vet inte Hur många gånger jag sa "nu skulle jag haft en kamera", men jag tänkte kolla på en Nikon i mellandagarna!! efter att promenerat i centrala Stockholm åkte vi till Hammarby sjöstad och letade efter ett ställe att äta på, allt kostade skjortan så vi gick till en pizzeria en bit bort istället. vid halv 8 kastade vi in jackorna i bilen och gick in på klubben. dem hade 3 förband och adept började spela vid 10 och det var jävligt fett, men kan inte påstå att dem är speciellt bra live. var så jävla starstrukk över att jag stod ca 2-3 meter ifrån billytilly under hela konserten, Vi gick till och med in i varandra och jag ba heh.. justeja, var/är sjuk så lördagen var så jävla jobbig men så jävla bra ändå, satt och halvsov i bilen en halvtimme innan insläpp och frös inne fast än de var 600 till andra människor där inne men vad gör det, lite hårdrock måste man ju vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0