instagram 2013



 
1.I början av året hade jag och mims myskväll med indiskt tema och öl.
2.Gick runt med blåtira efter att blivit påpucklad på krogen.
3.Blev ihop med isak på facebook.
4.Fyllde nitton.
5.Åkte på studentkryssning och började tagga studenten påriktigt.
6.Ritade massor och tyckte att jag blev bättre och bättre.
7.Började med mitt projektarbete.
8.Firade valborg med favoriter i emmas lada.
9.Studentskiva med prinsesstema.
10.Studentekar och var full hela dagen.
11.TOG STUDENTEN.
12.Var på bråvalla och fick plektrum när jag såg favoritbandet.
13.Leia kom in i mitt liv.
14.Efter många om och men fick jag äntligen ett slutbetyg.
15. Hade riktig julafton dagen efter julafton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0