Photo

Saknar att ha en systemkamera för att:
Kunde ta min kameraväska ovh mitt stativ och vara utomhus i timmar och leka med olika manuella inställningar på kameran och tog 1000kort. 

Besök hos släktingar slutade ofta med en fotorunda kring deras hem för att fotografera fina saker.

På våren var det alltid så otroligt kul att fota då det är så mycket fina färger motiv och ljus. 


Att ha med kameran på semestern! Alltså alla tusen kort jag har från Grekland är så fina. 

Så vad är slutsatsen av detta? Jo, i mellandagarna går jag och blir med en systemis igen och fotointresset tas ner från hyllan och kommer fylla min vardag igen. Som jag har saknat fotandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0