#30secondsdanceparty

Godmorgon!! vart uppe sedan 07 och är faktiskt både pigg och glad, vilket är rätt sällsynt då jag har morgonhumöret från helvetet :) Igår var vi på hundkurs och HERREGUD vad leia är duktig! Blir så himla stolt och glad och känner att vi har lyckas bra med vår älskling. Känslan när hon är yngst och vi får göra mer komplicerade övningar med henne (resten av hundarna är 3 månader äldre) än resten, och de andra sitter och ler och gapar samt att få så mycket beröm av ledaren värmer mitt stora hundhjärta och jag blir jätte mallig hehe. Man får skryta om sin duktiga valp, ok? Vi kommer att köpa en sele till henne som fungerar superbra också, skönt att få lite pli på promenaderna. okej enough med hundprat. Fredag idag, ska träna om ett tag, tvätta och baka och ikväll vara med elli ;* Gosfredag!!


och jag älskar sims!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0