du? sen när?

"men man kan ju inte tro att man är något bara för att man själv tror att man är mer speciell och för att man inte följer den såkallade strömmen och tror att man är den enda i hela jävla universum som inte är som alla andra"
Men håll käften bara? ok.
 
Har jag berättat om hur fruktansvärt många små värdelösa hjärtskärande eller politiskt korrekta (enligt mig då), idiotiska, hatande, nerratande,kärleksfulla texter jag har på knöliga papper, i anteckningsböcker, i min dator och ovetandes i bloggen? Om inte, nu vet ni. Tänkte ge er några uttrag. Fast nä. Ni fick ju en ovan. Eller kanske ska börja avsluta varje inlägg med en provocerande text om dagens normer, ungdomar som tar livet på sånt jävla stort allvar, eller kanske en kärleksförklaring till kaffe? Whatever. Borde bli någon slags krönika/novellare/frilansare/svenskalärare eller liknande när jag har så otroligt emycket grejer på lager och bara spyr ord och meningar som om jag hade magsjuka imellanåt. Har alltid älskat att skriva men har kommit på den senaste tiden att meningar med "vacker", "ful" "äcklig" what so ever meningsbyggnad och ord är min grej. 1-20 meningar är my thing och någongång kommer jag bli stor på detta. Eller inte. Enda stället det kommer ut på sociala medier är här, och med min lilla skara läsare lär jag inte nå toppen direkt. Toppen på botten kanske, men inget annat.
 
JO JA men hur var det annars då? Känner mig betydligt bättre men någorlunda mörbultad från gårdagens hjärnskaknings incident. Isak slutar tidigt och vi ska käka finlunch idag. Fett.
Sitter med mtv rocks på tvn och med datorn i köket och funderar på att pimpla lite mer kaffe. Jo så får det bli, och läsa bloggar samt fortsätta med mina små meningslösa (inte alltid) texter om diverse livskriser eller åsiktet.
Borde göra en samling av alla dessa, trycka det i bokformat och ha i bokhyllan bland mina favvobooks.
Haters gonna hate och potatoes gonna potate TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0