galen i julen

Vad jag längtar till jul nu. Om mindre än en vecka är det första advent, ska köpa hem massa godsaker och ha en riktig mysfrukost med isak. ÅH! Älskar julen. Ska slå in paket idag (älskar att slå in paket i fint papper )och jag har även börjat planera allt julpyssel jag vill göra. Typ en krans att ha på balkongen, ljuslyktor och allt sånt fint. Gud jag är helt lyrisk. På lördag är det exakt ett år sedan jag och isak hånglade lite fint för första gången. Ett helt år har vi hållit ihop. Det är så sjukt.
Okej över till julpynt igen. Älskar att jag har flyttat (ja iallafall typ) och att man kan köpa nytt julpynt och jag får bestämma hur jag vill att granen ska vara ( LILA TJOCKT GLITTER!!!!) och jag är så glad och jag ska baka och tjoa och tjimma och dansa till julmusik från och med helgen wiiiii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0